העיתונאי שמואל רוזנר: "אף אדם רציונאלי לא מניח שטראמפ ינצח"

ישראל רובין 3 Comment on העיתונאי שמואל רוזנר: "אף אדם רציונאלי לא מניח שטראמפ ינצח"

עיתונאי הניו יורק טיימס ו'מעריב' ומומחה לענייני ארה"ב, שמואל רוזנר בשיחה עם 'קול חי': "פורמאלית טראמפ באמת עוד לא הפסיד, אבל אף משקיף רציונאלי על התהליך הזה לא מניח שטראמפ ינצח; גם השופטים השמרנים לא ירצו להיות ליצנים ולתת בחירות ולמי של ניצח בהם"

דונאלד טראמפ צילום: פייסבוק
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עיתונאי הניו יורק טיימס ו'מעריב' ומומחה לענייני ארה"ב, שמואל רוזנר, מסביר בשיחה עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי': "פורמאלית טראמפ באמת עוד לא הפסיד. האלקטורים עוד לא הצביעו ב-14 בדצמבר ותיאורטית יכול להיות שעוד יתגלו איזה שהם תגליות או ספירות חוזרות שיובילו לפסיקות משפטיות לטובתו".

"צריכות להתגלות לא מעט טעויות כדי שלטראמפ יהיה איזה שהוא סיכוי לנצח. אף משקיף רציונאלי על התהליך הזה לא מניח שטראמפ ינצח, אבל זכותו להלחם", מוסיף רוזנר.

לדברי רוזנר "צריך לשים לב לזירה המרכזית וזה ב-14 בדצמבר, אז האלקטורים יכריעו ואז כנראה ג'ו ביידן יהפוך באופן רשמי לנשיא הנבחר ומאותו רגע ואילך באמת יהיה פחות חשוב מה טראמפ יגיד".

בהתייחסו לכך שבבית המשפט העליון בארצות הברית מכהנים שופטים שמרנים שעשויים לפסוק לטובת טראמפ, אומר רוזנר כי "נכון שהשופטים שם שמרנים ויש להם אג'נדה אבל הם לא ירצו להיות ליצנים. הם לא יתנו בחירות למישהו שלא ניצח בהם, אלא אם כן תימצא איזו עילה ואז הכל יכול להשתנות, אבל נכון לעכשיו אנחנו רואים את העתירות ואת הטענות וקשה מאוד לזהות איזו שהיא עילה רציונאלית".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמוני כמוך?????